Mēs, visi Schindler darbinieki, esam apņēmušies rīkoties, ievērojot profesionālas un personīgas rīcības augstākos ētikas standartus savā sadarbībā ar klientiem, kolēģiem, uzņēmējdarbības partneriem, konkurentiem, regulatoriem un kopienām, kurās darbojamies.
Mūsu atbilstības tīkls ir integrēts uzņēmuma struktūrā:
Grupas atbilstības nodrošināšanas direktors atrodas Šveicē. Pilna laika atbilstības nodrošināšanas speciālisti ir visos mūsu reģionos: Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā, Ķīnā, Āzijas un Klusā okeāna reģionā, Eiropā, Āfrikā, Tuvajos Austrumos un Indijā.
Teritoriālie atbilstības nodrošināšana speciālisti atbalsta korporatīvo atbilstību, koordinējot atbilstības procesus vairākās valstīs: Latīņamerikā, Dienvidaustrumāzijā, Japānā un Korejā, Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā, Austrālijā un Jaunzēlandē.
Katrā Schindler struktūrvienībā visā pasaulē Schindler vadītājs no juridiskā, finanšu, personāla vai iekšējā audita nodaļas darbojas kā vietējais atbilstības inspektors. Viņi ir primārās vietējās kontaktpersonas, vietēji koordinē atbilstības darbības un ir “izšķirošā atbilstības balss” savā tirgū.
Jardine Schindler ir kopuzņēmums Dienvidaustrumāzijā: vietējais juridiskais konsultants darbojas kā reģionālais atbilstības nodrošināšanas speciālists reģiona divpadsmit valstīs.
Vairāk nekā 120 atbilstības darbinieku visā pasaulē
Uzņēmumā Schindler darbinieki ir iesaistīti atbilstības darbā visos līmeņos.
90. gadu vidū mēs aizsākām vispasaules atbilstības programmu. Lai izvairītos no atbilstības riskiem un tos kontrolētu, tiek ievērota sistemātiska pieeja atbilstoši mūsu “Trīs I” koncepcijai.
Atbilstības programmas izglītības posmā tiek ieviestas aktivitātes un procesi, kuru izstrādes mērķis ir izvairīšanās no pārkāpumiem, pirms tie ir notikuši.
Atbilstības programmas izpētes posmā tiek īstenoti procesi, kas ir paredzēti iespējamo pārkāpumu pazīmju (“Sarkano karodziņu”) atklāšanai.
Atbilstības programmas izpildes posmā tiek izpētītas aizdomas par pārkāpumiem, veiktas korekcijas darbībās un pakļauti sankcijām atbildīgie darbinieki.